بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان بوشهر، حمزه بهاگیر با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی با هدف آموزش کارکنان هتل ستاره خلیجفارس و در راستای کیفیت بخشی خدمات ارائه شده به گردشگران برگزار شد.
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی شهرستان گناوه افزود: سرفصلهای ارائه شده در این دوره آموزشی استانداردهای رفتاری، اصل مهم تشریفات، ویژگی کارکنان هتل، اهمیت زبان بدن در ارتباطات، وظایف و حروف اختصاری خانهداری و اهمیت عرضه و تقاضا در گردشگری بود که شرکتکنندگان با این مطالب آشنا شدند.
او در پایان بیان کرد: تلاش ما ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به گردشگران در تاسیسات اقامتی و پذیرایی بوده و از هر ظرفیتی برای بهبود این موضوع استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/
نظر شما